Direct la conținutul principal
Toate colecțiileMentenanță
Întrebări frecvente despre Pachetele de Mentenanță
Întrebări frecvente despre Pachetele de Mentenanță
Actualizat cu mai mult de o săptămână în urmă

Ce presupune softul special?

În lista de mai jos puteți regăsi câteva din softurile pe care le creăm și pentru care oferim mentenanță:

  • Software de programări online pentru orice business din diferite domenii ( ex: saloane beauty, clinici medicale, restaurante etc.);

  • Magazine online avansate cu software de marketing afiliat ( Influencerii vă recomandă produsele prin coduri personale, iar dvs. împărțiți câștigurile cu aceștia, într-un mod automat);

  • Software specializat pentru industria Rent a car;

  • Magazine online de tip Marketplace ( ex: eMag, Amazon, eBay etc.)

  • Platforme de ticketing pentru evenimente ( ex: iabilet etc.);

Plata este recurentă?

Da, plata este recurentă, tarifele sunt pe lună și au TVA inclus, la data reînnoirii abonamentului banii se vor extrage automat de pe cardul cu care ați făcut prima comandă. Factura o primiți ulterior pe mail. Pentru a anula abonamentul dvs. vă rugăm să ne înștiințați acest lucru prin deschiderea unui ticket/chat live în centrul nostru de asistență.

Câte modificări pot solicita?

Fiecare pachet de mentenanță include un anumit număr de ore. Mentenanța inclusă trebuie să se încadreze în orele respective.

Orice oră suplimentară va fi taxată cu 250 lei / oră.

Pot solicita suport în afara orelor de lucru?

Dacă aveți nevoie urgentă de suport, ne puteți contacta în orice moment, însă acest tip de suport nu se încadrează în cadrul vreunui tip de abonament de mentenanță, acesta va fi contra cost.

În ceea ce privește tarifele în intervalul 10:00 – 18:00, orice oră de lucru va fi taxată cu 400 lei / oră.

În ceea ce privește tarifele în intervalul 18:00 – 10:00, orice oră de lucru va fi taxată cu 800 lei / oră.

Cum comunic cu echipa de mentenanță?

În funcție de pachetul de mentenanță ales, veți primi din partea noastră o adresă de email și/sau un număr de telefon unde ne puteți contacta. De asemenea centrul nostru de suport, chat-ul live și sistemul de tickete funcționează pentru toți clienții SelectWeb.

Ați primit răspuns la întrebare?